Obchodná ulica - ôsmy Obchodná ulica - Deviaty Obchodná ulica - Jedenasty Obchodná ulica - Traja - selfie
Novinky

Tlačová správa

 


 

REBRÍČEK:

„ČO NEZABUDNÚŤ NA IDEÁLNU DOVOLENKU“




Blíži sa leto, čas dovoleniek. Určite padne otázka, čo sa týka “pribalených vecí”, čo by nemalo chýbať,
čo by ste si nechceli zabudnúť, aby ste mali ideálnu dovolenku?
Najdôležitejšie pre ideálnu dovolenku je nezabudnúť si peniaze. Myslí si to takmer 9 z 10 Slovákov.
Logické. Dokonca sú dôležitejšie ako nezabudnúť svojho partnera či partnerku na to,
aby sme strávili ideálnu dovolenku. A to už je čo povedať.
 

 

TNS Slovakia, jún 2013, N=500



To, že plavky, opaľovací krém a slnečné okuliare patria medzi prvé miesta v rebríčku:
„nezbudni na ideálnu dovolenku“, neprekvapí. Apropo, plavky a opaľovací krém sú omnoho viac
dôležitejšie pre tých Slovákov, ktorí majú partnera ako pre tých, ktorí ho nemajú.

 

TNS Slovakia, jún 2013, N=382



Dokonca aj telefón si nájde svoje miesto u väčšiny Slovákov (61%). Musia si ho pribaliť,
aby mali pocit takpovediac ideálnej dovolenky. „Čo je však zaujimavé je fakt, že telefón na rozdiel
od iných vecí potrebných pre pocit ideálnej dovolenky je rovnako dôležitý pre mladšie či staršíe ročníky,
bez ohľadu nato, či sú z bratislavského či prešovského kraja, mesta či dediny,
či majú alebo nemajú deti“, uvádza Tatiana Böhmerová zo spoločnosti TNS Slovakia.
Zaujímavé. Telefón je jednoducho dôležitý bez výrazných odchýlok v otázke pribalenia si vecí
na ideálnu dovolenku u všetkých Slovákov úplne rovnako.

Niekde medzi opaľovacím krémom a slnečnými okuliarmi sa vyskytla potreba pribaliť si partnera,
pričom pre mladších Slovákov do 29 rokov nezohrávajú partneri (manžel, frajer, milenec...)
prítomní na ideálnej dovolenke tak významnú rolu. Partneri sú teda pre priemerného Slováka
dôležití až po peniazoch, plavkách a opaľovacom kréme pri predstave ideálnej dovolenky.
Partneri stúpajú na dôležitosti, ak sa pýtame tých, ktorí majú deti, alebo majú svojho partnera či partnerku.
Avšak v oboch prípadoch prídu na rad až po financiách. Navyše v prípade tých, čo majú deti, až po deťoch. 


 

TNS Slovakia, jún 2013, N=161



Na cestovné poistenie si spomenie viac ako polovica Slovákov. Umiestnilo sa zhruba v strede
rebríčka vecí, ktoré nesmú na dovolenke chýbať. Jednoznačne dôležitejšie je mať cestovné poistenie
na dovolenke pre staršie ročníky (65%) ako pre ľudí mladších ako 29 rokov (47%),
pre ľudí z veľkomiest,  či vzdelanejších Slovákov. Navyše zdá sa, že mať cestovné poistenie
ako súčasť ideálnej dovolenky je dôležitejšie pre tých, ktorí majú partnera.

Knihu potrebuje 40%, repelent presná tretina Slovákov, štvrtina z nás nezabúda na krížovky,
o niečo menej si spomenieme na mp3 či nejaký prehrávač hudby, na noviny, časopisy či počítač.
K tabletu sa hlási 9% Slovákov a k čítačke kníh 3% Slovákov, aby mali ideálnu dovolenku.
Mladší Slováci majú viac ako ostatní na mysli mp3, Slováci v produktívnom veku (od 30-49r)
myslia viac na deti a staršia generácia na cestovné poistenie, krížovky a určite nie na počítač
pri predstave parádnej dovolenky.

 

 

Zdroj:

Prieskum realizovala agentúra TNS Slovakia prostredníctvom internetu.
Vzorka 500 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15 - 65 rokov
z hľadiska veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja.
Terénna fáza výskumu sa uskutočnila v júni 2013.

 

REKLAMA


Partneri

Partneri
Partneri   Partneri



Partneri
Partneri Partneri Partneri Partneri
 
Partneri Partneri Partneri Partneri Partneri Partneri
 
Partneri Partneri Partneri Partneri